Ekonomika a podnikání
Číslo knihy: 978-80-85839-807
Autor knihy: Porvichová JanaDostupnost: SKLADEM
149 Kč
75 Kč
Učebnice určená pro studijní a nástavbové obory "Podnikání v oboru" je koncipována pro výuku dvou předmětů: Ekonomika podniku a Marketing a management, protože v těchto dvou předmětech se částečně učivo prolíná a částečně na sebe navazuje. Mohou ji ale používat i další nástavbové a studijní obory pro výuku ekonomických předmětů: Ekonomika, Marketing, Management, Podnikání apod. (není vhodná pro učební obory učilišť).
Jednotlivé kapitoly jsou relativně samostatnými celky, proto je možné je studovat samostatně, bez ohledu na to, zda předchozí kapitoly byly již prostudovány. Z tohoto důvodu také řazení kapitol za sebou není provedeno přesně podle osnov nějakého ekonomického předmětu, protože každý učitel si může obsah předmětu přizpůsobit svým potřebám a potřebám mezipředmětové koordinace. Kapitoly jsou řazeny významově do tří částí (Ekonomická teorie, Ekonomická praxe, Podnikání, marketing a management). Proto je také možné začít studovat např.od poslední části.
Jednotlivé kapitoly jsou relativně samostatnými celky, proto je možné je studovat samostatně, bez ohledu na to, zda předchozí kapitoly byly již prostudovány. Z tohoto důvodu také řazení kapitol za sebou není provedeno přesně podle osnov nějakého ekonomického předmětu, protože každý učitel si může obsah předmětu přizpůsobit svým potřebám a potřebám mezipředmětové koordinace. Kapitoly jsou řazeny významově do tří částí (Ekonomická teorie, Ekonomická praxe, Podnikání, marketing a management). Proto je také možné začít studovat např.od poslední části.
formát: 210 x 297, 112 stran, brožované, hmotnost: 0.30 kg, poškozená obálka!